2 mar. 2008

1 MARTIE....a lu MARTISOR

Ce bun e laptele, face bine organismului, si ne da calciu... M-am trezit dimineata, cu gatu stramb, dureri de spate, mainile amortite, si de ce toate astea??...ca am adormit ca bou in canapea fara sa intind patul, si se pare k nu mi-a fost prea confortabil, dar aia e, suport consecintele, avand in vedere ca aseara am adormit cum nu se putea mai frumos si mai placut, o mica conversatie cu cineva placut, si tin sa o salut pe aceasta cale, daca citeste....:) Cand m-am trezit mi-am dat seama ca azi este 1 MARTIE, si ce inseamna pentru mine aceasta zi??...stiu, toti o sa ziceti ca NIMIC ca eu sunt lipsit de sentimente, si de bunele maniere, va zic ceva, MA FUT in bunele maneiere, k nu in MORTISOARE constau acestea, ci in alte gesturi, de care unii habar nu au, sa nu mai vorbim de modul cum sa le aplice, dar aia e...ei cuNpara martisoare....:))) Eiii acum hai sa va zic ce inseamna pentru mine 1 martie.1) E ziua celui mai idiot copil de pe strada mea, in afara de mine, e un fel de progenitura a mea.2) 1 MARTIE, si singura pers careia ii voi cumpara ceva este MAMA mea, pe care O IUBESC cu adevarat...3) Astazi este BOTEZUL nepotelei mele..........BEEM4) Tot astazi este nunta lui STROIE.....BEEEM...a zis k are open bar...repet OPEN BAR la votca si wiski 5) Tot astazi se mai insoara cineva....ZODIE...... BEEM.....concert Byron....acelasi OPEN BAR si acolo... Asa ca de dimineata cand am deskis okii, am inceput sa ma mangai pe burta in partea dreapta unde e situat si anume FICATUL nostru cel de toate sticlele....si cu duiosenie i-am rostit....ESTI PREGATIT???...Pentru ca nici nu stii ce te asteapta.....cred ca pentru el saracu aceasta zi este echivalenta cu 4 martie 77.... O sa ii dau un sfat micutului organ, sa nu faca ca mine cand ma urc in masini, si el SA ISI PUNA CENTURA, nu de alta , dar cred k il voi baga pe teren accidentat rau diseara, si nu stiu cat ma vor tine tractiunile....
Stiu ca acest post vi se cam pare plictisitor, dar este compus mai mult special pentru cei mai sus enumerati, sau cei care vor lua parte la acest MARATON ALCOOLISTIC, si de altfel vor si citi......
Vom reveni cu stiri senzationale despre aparitia fantomei fetitei de 7 ani, caz discutat mai pe larg la OTV, in fiecare seara... deci... doamne Ajuta-ma IN PULA MEA.......

Niciun comentariu: