13 mar. 2008

MANDRU ca SUNT ROMAN

13.03.2008....da e 13, e numaru meu norocos, ca ma gandeam eu mai de mult, ca daca toti se ascund de 13 ca e nr cu ghinion, eu tre' sa fiu altfel, si sa fiu mai cu mot, si ca tre' sa imi mearga bine, si uite ca imi merge bine, am inceput ziua minunat, vremea de afara de altfel e pe placu' meu, aceasta vreme BRITANICA, de altfe, ce iti poti dori mai mult ?
Ok si cum sunt bine dispus, si nu prea am chef sa imi stric aceasta stare, nu voi vorbi despre nimic care sa ma enerveze sau sa ma deranjeze, este de ajuns ca a facut-o prietenul meu aseara KYONARA , cu privire la minunatul SUMMIT, care a ajuns la un asa nivel incat SRI a inceput sa sigileze canalele, PULA mea....asa cred ei ca e mai SAFETY.....ma rog, eu nu vreau sa vorbesc decat despre OAMENI care ne fac MANDRI ca suntem ROMANI....si ULTIMUL care m-a facut sa imi incep ziua bine a fost COSTEL BUSUIOC....daca nu stiti cine e .... www.google.com .
Ma doare in PULA de toti retarzii care vin in Romania, si de toti parlamentarii care conduc Romania, pentru ca nu ei ne fac renumita TARA, ci oameni care au facut cu adevarat ceva in viata.
Anul trecut am fost in Belgia, si de cate ori ma intreba cineva de unde sunt, raspundeam mandru...ROMANIA....stiti care erau primele lor cuvinte??..indiferent de natie??..."aaaaa...Romaniaaaa....HAAAAGII"...
O sa inchei acest post cum nu se poate mai frumos....

MULTUMESC voua care ma faceti sa fiu mandru ca sunt ROMAN...Costel BUSUIOC, Gheorghe HAGI, Nadia COMANECI, etc, lista este LUNGA....dar in acest moment, nu vreau decat sa il FELICIT pe COSTEL, sa ii MULTUMESC ca exista, sa ii multumesc parintilor lui ca l-au nascut cu un asemenea TALENT, sa ii MULTUMESC ca ne reprezinta TARA si altfel decat o fac tiganii si "baietasii" care pleaca la furat,cersit, sau "la munca" ( cum le place lor sa zica) sa ii MULTUMESC si pentru simplul fapt ca il cheama COSTEL, un NUME de altfel IMPORTANT pentru mine, avand in vedere ca si pe tatal meu il cheama la fel de simplu, sa ii MULTUMESC pentru ca aseara ne-a facut pe multi sa lacrimam, chiar daca ne e rusine sa recunoastem......


MULTUMIM COSTEL BUSUIOC


6 comentarii:

Anonim spunea...

frumos frumos frumos :)

Anonim spunea...

dar ce de reclama ii faci lu kyonara asta, cine pana mea e? muza ta?

mandea carcaliu spunea...

ca sa va linistiti voi astia nedumiriti....kyonara este PRIETENUL meu cel mai bun....si nu ii fac reclama, doar ii recomand blogul, pentru ca si el zice lucrurilor pe nume, ceea ce multi nu au tupeu sa o faca, si de ce nu daca din ce in ce mai multi oameni citesc aceste bloguri, si poate ale altora care sunt impotriva sistemului nostru, poate chiar fcem ceva cu TARA si cu Lumea din ea....pana una alta...LE REVOLVERE...si de ce va e greu sa va lasati si voi un nume, sa ziceti cine sunteti?????

Anonim spunea...

bine ma, hai ca am inteles acum... ma alatur voua :)) semnat Chiar (andr)EA

Anonim spunea...

MANDRU ca SUNT ROMAN...

Anonim spunea...

in Romania neapreciat, peste hotare perfect evaluat.