10 mar. 2008

doamne IARTA-ma in PULA mea

Suita-ntr-o scula, sculata jumatate, satula de MUIE la camera obscura o bagaboanta s-a pisat speriata-n PULA.
Eeehhh..da asa imi incep eu prima postare din sfantul post al pastelui pizdii masii, si cum am venit de la fotbal, unde nu am castigat decat 5 meciuri, si toti nervii i-am dat afara din mine prin expresii gen "baga-mi-as PULAAA...'tu-ti MORTII matii"...."futu-ti gura MATIIIIII", si alte fraze de dulce, deci NERVOS, si avand in vedere ca am pelcat de acasa uitandu-ma la STIRILE Protv, stiri care iti DEZVALUIE lumea FARA sa JUDECE, unde am vazut ca azi e prima zi din marele post al invierii masii,si am aflat ca lumea tocmai se pregateste de post, m-au apucat spumele si crizele....si venind acasa si aruncand rapid un oki la idiotul de KYONARA uite ca am chef sa rabufnesc, legat de mizeria asta de religie si post...
Fratilor, nu mai fiti patetici si ipocriti, sa tineti post, mor sa imi bag PULA cand aud lumea din jur cu tigari si cu "pula" in gura, cum se pregatesc sau chiar tin post, de ce PULA mea faceti asta IDIOTILOR??...aaa stiuu..." bunutu' va IARTA".

Iubitii mei "AUTISTI * ", sa tii post NU inseamna , repet NU, sa mananci iarba (mai bine o FUMEZI...:D), sa nu mananci carne, ca te vede dumnezeu, sa te duci sa incepi sa cumperi fel de fel de cacaturi din soia sau alte produse, care "fac bine ficatului", dar nu contin "DE DULCE", alta vorba de batrani idioti, ca va zic eu , degeaba tineti toti post, daca vineri sambata sunteti PRAF de beti, bagati tutun in voi pana va iese pe cur la basini, sau daca te mai nimeresti sa te SITUEZI si intr-un cuplu cu cineva, mai "tragi si o pula" (te iubim ba care ai lansat vorba asta) din cand in cand.....Dar lumea idioata ce gandeste, ca daca in ultima zi se duce la MUISTU ala in sutana neagra, lua-i-as sutana in PULA, cu scopul de a se SPOVEDI, poate sa isi spuna toate pacatele, ca inaripatu de sus il iarta, dar cu o singura CONDITIE...."AI TINUT POST?"...ca daca nu ai tinut POST ala nu poate sa te spovedeasca si sa te si IMPARTASEACA (cam multi termeni bisericosi stiu NU), si se duc fetele tinerele, si raspund cu atata naivitate la intrebarile bulangiului, intrebari gen "ai pacatuit fata tatii??...si cum ai pacatuit??....ti l-ai tras in PIZDA?"...si fetele ce zic..."parinte, sunt pacatele lumesti, pofte trupesti"...si dupa 10 minute, iti pune mantia aia neagra in cap, iti fute 3 cruci deasupra capului, si gata te-a iertat, si pleci acasa fericit/a, dar ce faci in ziua aia????.....NU TE PUPI sau SARUTI cu nimeni, de ce???..."CA m-am IMPARTASIT" si e pacat, dar lasa ca NE FUTEM maine daca e......
Bai cacatilor, pardon bai FRATILOR, nu mai fiti PROSTI sau SNOBI, ca asa o sa muriti.......
As avea mai multe de zis, dar si asa stiu ca multi din cititori se vor simti jigniti, dar stiu ca am DREPTATE, si mi se cam FALFAIE ....
Pe aceasta cale va anunt ca mi se rupe de nasterea si invierea masii, si de toata religia VOASTRA,si ma fut si in inima lu LUCIFER, SUNT ATEU si ma simt BINE, si daca gresesc, dumnezeu MA IARTA, ca e bun cu lumea...:))))))


Autism = Stare patologică manifestată prin ruperea legăturilor psihice cu lumea exterioară şi intensa trăire a vieţii interioare

7 comentarii:

Anonim spunea...

... nu sloboz ...deci nu m ai ma intreb dac e posibil sa am noroc caand eu ma n chin unui prieten invizibil.. sau ..nu exista dragoste doar senzatie de atasare ... cum nu exista nici un zeu trecut prin chin la care sa ma n chin (poate doar lu bahus) ... pitiq ca sa iti dau dreptate asculta Spike - Ganduri Necurate........ "by Body

Anonim spunea...

hmmm....foarte tare,foarte adevarat...trebuie sa te corectez doar la o chestie,si anume ca fetele,cand se duc la SPOVEDANIE si marturisesc ca au pacatuit TRUPESTE,preotul nu le mai spovedeste 7 ani de zile(sau mai putin eventual,in cazul in care intre timp se casatoresc),deoarece CRIMA(ceea ce include si avortul) si desfranarea(ahahahaha cum suna) sunt pacatele care te opresc de la IMPARTASANIE.intotdeauna m-am intrebat de ce faptul ca ai facut dragoste,sex,respectiv te-ai futut.....e considerat de preot un pacat care este intr-o oarecare masura echivalent cu o crima...nu inteleg...biserica nu ma impartaseste pe mine,care sa zicem ca am o relatie cu cineva,si la un moment dat ajungem sa ne apropiem mai mult,ceea ce este absolut normal intre doua persoane care se plac,se iubesc,etc...????si pe ala care omoara pe cineva il pedepseste in acelasi fel,adica nu il IMPARTASESTE???nu cred ca exista grad de comparatie intre aceste 2 actiuni.........

Anonim spunea...

stii chiar azi am citit intr-un ziar...ceea mai mare aberatie posibila.,,Mania" este un pacat greu=)))adik in momentul in care unu vine la mine si ma injura de morti,mama si ma face ca la usha cortului...eu ar trebuii sa raman calma,eventual sa zambesc si sa ii si multumesc,pentru ca daca ma enervez trebuie neaparat sa ma duc sa ma spovedesc:)))...Desi sunt credincioasa,spovedania si postul impreuna cu multe alte lucruri bisericesti sunt niste aberatzii care depasesc de cele mai multe ori limita posibilului...cum pot unii sa fie atat de prosti incat sa creada ca e de ajuns sa se duca sa i zica pacatele lui unuia mai pacatos (ca popii fut si beea pana nu mai stiu de ei,nu sunt sfintzi!) ...parerea mea e ca e de ajuns sa recunosti fata de tine ca ai gresit,doar in cazul in care consideri ca ai gresit cu ceva..si atat!Asthia care tin post,se chinuie in ultimul hal sa depaseasca perioada cu pricina ca sa poata sa o ia de la capat:)))Aberatie!!:)))

Anonim spunea...

-da ma , laba-ncur; cum sa crezi intr-unul care zboara cum sa crezi ca esti facut din pamant....laba laba laba , flegme-n gat muien-n gat..totul este o poveste haioasa...asta daca nu crezi toate bazaconiile legate despre issus si restul brigazi....
-si mai e inca ceva daca te duci in rai stai pe opajiste verde...si pula mea ce faci acolo te zbengui , futi dai la muie.... si daca de duci in iad muncesti farmi pietre , lava alaea alea...pai pt ce sa farmi pietre ce pula mea face asa zis-ul satana cu ele... e fix ca pula mea ....si la sfarsit d-zeu sa va biencuvanteze :)))))))))))OviDU nenica

Anonim spunea...

a si sa nu uitam ca voi astia creduluii puliii mergeti la biserica cu gandul ca poate ajungeti in rai , la pajiste alea alea, la mare, va bronzati, "sezloange" o sa fie ziua cu soare tot timpul , ce viata pe voi intr-un cuvant o sa va destrabalati ce pula si pizdele voastre........O sa va destrabalati pe pula mea O SA VA MANANCE VIERMI si o sa PUTREZITI si toti paraziti si toate ramele , viermi o sa joace prin voi in sloboz, dar oricum nu conteaza ca voi in timpul asta o sa stati in rai la picnic. :))))))
Open Mind in pula mea nu vedeti ca sunteti manipulati....asa ca sfat cautati si voi pe youtube sau dc++ filmul Zeitgeist poate va mai reveniti un pic. OviDU.

Anonim spunea...

so very fycking true... dar asa au fost crescuti de mici, indoctrinati doar cu anumite detalii despre ce nu e bine; si dat fiind ca la varste fragede nu se pune problema fututului sau injuratului sau fumatului, acei copii care intre timp devin oameni in toata firea au un singur lucru intiparit pe creier: sa nu mananci de dulce! asta au au invatat, asta transmit si ei mai departe, pentru ca aici vorbim de oameni care oricat de multi sau de putini bani au, nu au avut niciodata in vedere perspectivele imbunatatirii cunostintelor religioase.

Anonim spunea...

Pe bune... a innebunit lumea... Toti sunt foarte evlaviosi si asa mai departe si nu trece zi sa nu scape o pula din gura. "Ai fost la biserica sa....?" (aici intra mai multe variante). NU am fost si nu ma duc si mi se rupe barda de Allah-ul lor. Nu cred nici o iota din toate aberatiile cu tot felul de sfinti si alte personaje din-alea mirifice decat la Diablo =)). Si in afara de asta, cine stabileste ca e pacat ce facem noi astia frustratii, si e crestin ce fac boii aia care se abtin de la toate "bucuriile"? In concluzie, sunt si eu un fel de ateu, si mi se rupe PULA de biserica voastra. Asa ca ne auzim dupa ce sarbatorim Pastele :))