16 mar. 2008

........................................................

De mult voiam sa scriu pe blog in momentul in care sunt in starea in care sunt acum....Si stiti de ce? Pentru ca de fiecare data cand ma rup, aflu in ziua urmatoare cum ca "pfff......frate stii ce ai facut??...ai facut aia si aia"
Ei uite acum sunt in starea in care sunt si se pare ca sunt la fel de capabil sa scriu la taste cu ochii inshisi si foarte repede, la fel cum as faceo si in stare normala, cum zic unii....
OK...si ce gandesc acum??..ei uite ca nu gandesc nimic, nu imi arde de nimic, nu imi pasa de nimic, ma doare in CUR de orice problema, DE CE???.....mai bine sa nu intrebam de ce, si sa folosim ceea ce am zis eu ca si raspuns la intrebarea..."DE CE se face lumea praf?"......

Nu stiu daca a inteles cineva ce am vrut sa zic, cred ca nici eu cand voi citi, dar acum tot ce pot sa fac este sa va recomand urtmatoarele melodii....
CHIAR va RECOMAND sa aveti RABDAREA necesara sa le ascultati.







4 comentarii:

Anonim spunea...

super super superr tareee frateee .............. ti-am si zis de ce , pt ca nu am inteles nimic...:))) e super tare frate oricum sa mor io OviDU.

mandea carcaliu spunea...

pai OVI....daca nici noi nu intelegem ce e in mintile noastre atunci....in momentele alea, pai cine sa o mai faca???.....cam asta gandim noi....:))))))

Anonim spunea...

very strange - ce descrii tu aici, e starea mea naturala :)) don't need the green stuff no more ....

Anonim spunea...

o simpla stare de spirit :D respect pitiq! "hatalica" :))