5 mar. 2008

Sa luam ATITUDINE

Ohoooooo, nu ati vrea sa stiti ce e in sufletul meu acum, si totul din cauza majoritatii ROMANILOR. Ok sa va explic, dupa ce am postat ce am postat data trecuta cu cei care put prin metrou si alte locuri publice, mi-am luat cateva bobarnace, cum ca as putea sa fac ceva sa ii evit. Dar de ce trebuie frate sa ii evit, de ce trebuie sa las capu plecat cand pe contrasens vin unu cu nu stiu ce masina, ca il doare pe el in PULA de multimea care sta in coloana, si el ne sfideaza???, ei uite ca eu nu tac si NU odata am sarit si la bataie cu un tovaras pentru treaba asta, ne-am luat amandoi amenda, procese verbale, si inclusiv si "victima" noastra, care in momentul in care a coborat din masina, urla in stanga si in dreapta ca ne cumpara pe amandoi, si pe toti care sunt acolo...ei uite ca noua ni s-au rupt PULILE de banii lui, si am aplicat o mica educatie, si va asigur ca daca retardatu ala mai pateste de 2-3 ori asa, nu va mai sfida pe nimeni, pentru ca va observa ca nu ii merge cu banii mereu. De ce trebuie sa evitam toti grupurile de tineri tigani sau romani sau tarani, care urla, racnesc, asculta muzica la telefon, de ce trebuie mereu sa inghitim toate cacaturile, nu stiu cati dintre voi ati fi mers sa faceti reclamatie la relatii cu clientii CORA, pentru un produs care avea diferenta dintre pretul de la raft si cel de la casa de 10 ron (100 mii vechi), gandidu-va ca va faceti de cacat ca va cereti 10 ron INAPOI...ei UITE ca eu am facut asta, si din pacate stiu sigur ca eu si persoana care era cu mine in seara ara (kyonara) , am fost singurii, si HIPERMARKEUL CORA, profita de faptul ca la raft trec un pret si la casa e altul, si dak vin si cumpara 100 de persoane, uite cum se strang 1000 de roni....FRATILOR, haideti sa nu mai lasam capu plecat, haideti sa ne cerem drepturile, haideti sa incercam sa ii EDUCAM pe cei ce ARUNCA gunoaie pe jos, care circula pe contrasens (cu scuzele de rigoare si eu am facut-o si imi e RUSINE), pe cei care parcheaza in locuri unde nu e de PARCAT, pe cei care put si tre sa le suportam mirosul....De ce sa ii evitam, si sa ii lasam in prostia lor, sa creada ca fac bine ceea ce fac...PREFERATI cu totii sa EMIGRATI??.....atunci PLECATI IN PULA mea odata din ROMANIA, si luatii cu voi si pe astia despre care vorbesc acum, si lasati in PULA mea tara asta, pentru care o gramada de tineri si-au dat viata sa traiti voi LIBERI, sa aveti dreptul la exprimare LIBERA, si voi ce faceti??...va multumiti sa va plangeti intre voi, ca e de cacat, ca nu va simtiti BINE....iesiti in PULA mea in strada si faceti ceva, ca tot va credeti unii dintre voi mai rebeli, si sunteti PIELEA PULII, sunteti rebeli pe net si in cercu vostru sau cand sunteti mai multi. ROMANUL trebuie EDUCAT frate, daca e in trafic si e IDIOT, CLAXONEAZA-l, spune-i ca e handicapat, sa stie, ca data viitoare poate omoara pe cineva..daca arunca gunoaie pe jos, i-al de mana si fute-l in gura, ca toti traim in acelasi mediu, si ne afecteaza. Hai in pula mea sa luam atitudine noi TINERII, ca saracu Andi Moisescu poarta tricourile alea degeaba???, credeti ca le poarta sa zica unii "moaaaaa..ce tare e tricou"..nu le poarta cu un anumit scop, credeti ca PARAZITII compun VERSURILE alea la adresa parlamentarilor, asa deampulea??? NU au tot un mesaj... Asta ma seaca, faptul ca eu am avut puterea sa zic ceva, si chiar sa iau atitudine in public, si vin 2-3 persoane sau mai multe, si ma acuza tot pe MINE, cum ca as fi copil rasfatat....
As avea mai multe de zis, dar o sa restrang totul la un simplu

....PUUULA MEA.....

Niciun comentariu: