18 mar. 2008

BAAAAA...fii atent...iti zic ceva ..DA' NU mai zici la NIMENI....

Stiti ce e asta???....e fraza aia care o rostim toti cand spunem cuiva un SECRET, si ne gandim ca ramane asa, si ca nimeni nu va mai afla, doar ca in maxim 2 zile te uiti in jurul tau la prieteni si nu stii de ce dar ai senzatia ca toti stiu lucrul ala.....
Toti avem prieteni, SUNTEM prieteni, toti avem probleme, aflam lucruri noi, toti facem cate o prostie, sau o fapta buna, etc, etc, dar va zic eu...NICI unu nu putem avea SECRETE......SECRETUL este lucrul care se afla cel mai usor....cand te duci la un prieten si ii spui..."baaaaa da nu spui la nimeni"....ei poti sa fii sigur ca in momentul urmator, cel putin unu din prietenii vostri comuni si buni afla treaba respectiva.......
"beeeeeiiiiiiiiiiiii fii atent ce mi-a zis ala frate....ba dar iti numai tie, ca mi-a zis prostu sa nu mai zic la nimeni"...sau..."fraaaateeeee....auzi faza, ce a facut ala...da nu mai zici la nimeni ca ma rugat sa nu iti spun".....PUULA mea sau altele
Si ce poate fi mai de cacat decat sa nu poti sa tii un secret??...
Asta o vorbesc acum din propria experienta, si recunosc ca in urma cu ceva timp, si eu eram cam slobod la gura, doar ca puteam sa fac o diferenta intre ce e de zis si ce nu.....Chiar daca cineva vine la tine si iti zice..."BA ASTA NU VREAU SA AFLE NIMENI", majoritatea dintre noi......avem o LOGOREE de sa ne bagam PULILE in ea.....
De cativa ani am inceput sa ma skimb, sa imi skimb si gandirea si comportamentul desi acum tot mai am ceva greseli , poate unele kiar mari, totusi inca nu am ajuns la nivelul in care sa fiu in asa hal.....Frate daca cineva iti zice ceva si te roaga sa tii doar pentru tine, tine in pula mea in tine pana crapi....Ei uite ca in ziua de azi nu mai exista secrete.....pentru ca oamenii dau tot din casa si din ei la cea mai mica imprietenire cu altcineva, si asta e cel mai urat, scosul okilor (muie ghiveci ca stiu ca o sa zici ca iti scot okii...eu o fac la caterinca si cu drag) si divulgarea unui secret...Oricum...ce vreau sa scot in evidenta....FRATILOR...incercati sa nu mai fiti slobozi (in gura) la gura, cand cineva vi se destainuie, ca va garantez eu ca ii puneti pe respectivii in situatii neplacute, si jenante, si uneori chiar le puteti provoca rau...
SECRETUL?!?!?!?!?! in mortii mamii lui de secret, de aia i se zice asa, ca nu tre sa il stie nimeni, daca as vrea sa afle toti le-as spune eu singur, deci.......
Ma rog, si acesta este un subiect despre care as putea vorbi mai acid si mai mult, dar.....esentialul este IMPORTANT....
DECI incercati sa ganditi de mai multe ori inainte sa va dati drumu la guri cand cineva va roaga sa tineti un SECRET

SECRET = Enigma = Mister = Taina = Care este ţinut ascuns, care rămâne necunoscut, nedivulgat; confidenţial.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Atunci cand ai un secret si iti doresti cu adevarat ca nimeni sa nu afle de el,pur si simplu NU spui nimic nimanui...eu cred k si cei care fac faze de genul asta "iti zic ceva,da' nu mai zici la nimeni" sunt constienti de faptul ca CEL PUTIN O PERSOANA va mai afla...numai ca nu sunt chestii cu adevarat importante pentru ei,astfel incat sa nu isi doreasca sa le afle nimeni...pentru ca,sa fim seriosi...cand ai un secret foarte mare nu il stie NIMENI in afara de tine,nici cele mai apropiate persoane... ;)

Anonim spunea...

si totusi...una din 1 mil de persoane chiar poate sa tina un secret. e dificil sa gasesti un astfel de prieten, in care sa ai incredere deplina. eu l-am gasit in persoana celui mai idiot copil de pe strada ta si sunt f mandra. o fi exceptia de la regula? poate...

Anonim spunea...

mai sunt si informatiile pe care vrei sa le impartasesti cu un prieten apropiat dar uiti sa precizezi ca e secret, in ideea ca pers respectiva te intelege si nu va spune mai departe... asta insa inseamna ca e tzeapa ta si nu ti-ai ales persoana potrivita... si totusi daca e ceva cu adevarat secret si nu vrei sa afle nimeni, tii pentru tine... who can u fully trust, anyway?

mandea carcaliu spunea...

hmmmmmmm catre persoana care a lasat al 2 lea comment....poti fi mai precis/a???..care e idiotu, si cine esti tu????

Anonim spunea...

"Eiii acum hai sa va zic ce inseamna pentru mine 1 martie.
1) E ziua celui mai idiot copil de pe strada mea, in afara de mine, e un fel de progenitura a mea."
Eu sunt Maria a.k.a. Akasha, ma scuzati pt omisiune.