7 mar. 2008

mai mult pentru Prieteni.....

Intreb ficatu..."ti-e rau?"...el raspunde "sunt beat moort", ehe oameni buni, cam asta fac eu de 1 saptamana in continuu, se pare ca cele 2 nunti din weekend mi-au cam dereglat sistemele de gandire, si circuitele, si ia uite cum stau eu de o saptamana cu un tort de ingheta in congelator, fara a reusi sa ma ating de el, si stiti de ce???...pentru ca inghetata nu merge cu alcoolul..pfff...
Totusi se pare ca aseara am facut iar tare, pentru ca minunatii mei prieteni 2, se stiu ei care, mi-au facut program fara ca eu sa stiu ceva, si au invitat niste prieteni comuni, si buni de altfel, la mine acasa, si iata cum a decurs invitatia, sau autoinvitatia, in casa mea, care nici nu mai stiu daca mai este doar a mea..
" Bai pula, vezi ca am vorbit cu fetele, si cica tragem un MONOPOLI in seara asta, ne strangem la tine si luam sa si bem in gura"...cam astea au fost cuvintele lui-ii-i, mie-imi-mi, pe mine-ma-m.....:)) Ok zis si facut, se strange lumea (numa lume buna de altfel), si dupa ce halisem niscaiva beri pe la serviciu, fiind ziua SEFULUI meu, iata ca supapele la carburator s-au deschis, si ficatu cerea, si ce puteam face, trebuia amortit fraeru, si ne apucam noi intr-un final de baut si apoi de WIST, ca nu am mai jucat monopoli, si dai cu licitari, dai cu bere, dai cu RAGAIELI, de s-a speriat saraca NICO, :))))), si la finalul jocului, am iesit la un singur PUNCT in fata prietenului meu BUN PAUL, pe primul LOC. Oamenii normali au purces catre cashili lor, dar "campionii" merg mereu pana la capat, si asa m-am trezit singur cu idiotu de KYONARA http://kyonara.blogspot.com in fata unor litri de bere, si dai tranta cu ei, pana au cedat, si de parca nu ar fi fost de ajuns, la ora 3 ne-am urcat frumos in LOGANUL lui alb, si am mers catre un nonstop al cartierului, saracele vanzatoare, au cam ramas socate, dar noi nu ne-am panicat si am achizitionat prin cumparare niscaiva bere pentru si anume ficatii nostri.....noroc ca pe la ora 3 jumate singurii nostri neuroni ramasi nealcoolizati ne-au tras de maneca sa ne zica ca azi muncim....si am purces catre pat...... Asteptam cu INTERES in aceasta seara CONCERTU' BYRON in Laptaria lu Enash (enache in franceza)....deci care ai pohta de o bere votca, suntem acolo>

Hastalasihaaa, cum zice parazitu, ca sunt praf si in momentu asta

3 comentarii:

Anonim spunea...

:))) ... si totusi mai poti duce.... sau mai bine spus ficatul tau :) stii, se spune ca atunci cand cineva zice ca nu mai poate, de fapt mai poate inca pe atat. distractie maxima in continuare, ca tot suntem in prag de week-end.

Anonim spunea...

da pitiq ...dar recunoaste cu mine se ajunge la apsoolut (si nu vb de votka) sunt punctul pe i , cireasha de pe tort, maslina din martini , lamaia din teq....etc . Dar te ai gandit de ce? de ce nu exista distractie fara o gura de alcoll ? de ce trebui sa incepi o povestire cu : frate stii cand am baut si... .de ce itzi ineci amaru in alcoll ? de ce bei de fericire ? de ce bei ,oare de sete ? poate alcolul are un gust irezistibil, o fi din cauza starii pe care tzio aduce !.... dar hai sa bem o bere ca scriu numai prostii cand sunt treaz...... by Body

Anonim spunea...

saracutza de nico! este inca in stare de soc :))