27 feb. 2008

Sunt GRASA???.....esti un PORC

Deoarece in acest post ma voi lua mai DUR de unele fete, femei, doamne, dudui, macar sa le fac viata putin altfel si sa scriu cu o culoare preferata de 75% din ele, da ROOZZZZ...Care ar fi problema sau subiectul?? "Ce fac femeiele dupa ce isi gasesc PRIETEN, IUBIT, GAGIC, sau cum vreti voi"
ACEST CAZ ESTE O GENERALIZARE, SI TREBUIE LUATA CA ATARE
Pai hai sa vedem ce fac...cat timp sunt singure (adik in "searching..."), se aranjeaza, fac sala, nu mananca dupa ora 19:oo, tin regim, se infometeaza,ceaiuri, plante, cure, etc, etc...Pentru ce toate astea??...SA MAI SLABEASCA PUTIN.. Nu conteaza ca poate unele dintre ele sunt atat de slabe incat daca clipesti de 3-4-5 ori la rand mai repede cad din picioare.....sau poate ca altele arata ata de bine incat iti vine sa sa te rogi de ea in genunchi sa faca dragoste, sex, sau de ce nu sa se FUTA cu tine...:))) Ma rog, sa continuam....Ele vor sa slabeasca, doar ca asa cred ele ca se va gasi cineva care sa le placa. Buuuuun, am inteles, partea cu slabitul, dar ce ma seaca cel mai mult e momentul in care in sfarsit apare cineva in viata lor, se gaseste un baiat dragut, care sa stie sa o agate sa o vrajeasca, ca intr-un final sa o combine, si sa fie impreuna, si de aici incep problemele..... Gata fetele , din momentu asta, daca au remorca, se razbuna pentru toate chinurile suferite pe perioada de dinaintea achizitieiacelei remorci, si ce fac ele???? Se apuca fetele frumos sa "caute toate kilogramele PIERDUTE" inainte, si culmea e ca le gasesc, si uite frate cum tipa aia buna, slabuta, care ai cunoscut-o acum 1 luna , se transforma usor usor intr-o tipa nu neaparat GRASA, doar putin dolofana, sau durdulie, care nu mai observa daca e sau nu grasa, iar tu daca te duci ca IUBIT al ei , si ii spui, "ciucuras, botic, pui mic, ratusca, iubita mea, (sau cum vrei sa ii zici), stii??...te-ai cam ingrasat putin", pffffffoooooaaaaaaa, deci in momentul ala tu esti cel mai MARE DUSMAN al ei, chiar daca tu te-ai dus la ea cu cel mai curat gand, tu saracu ai vrut sa ii faci un bine, si implicit sa iti faci si tie un bine, sa nu te vada lumea cu o grasa, ca la urma urmei tu o IUBESTI, ca e a ta , si ca o stii cum arata cand ai cunoscut-o, dar totusi te gandesti la ea, oricum IDEEA e ca din momentul in care tu i-ai facut ei aceasta ,marturie sau confidenta, esti clar cel MAI MARE NENOROCIT, esti UN MAGAR, esti un PORC, esti un MISOGIN, si pe langa asta vei ramane si pe LABA cateva zile eventual saptamani, pana cand TU observi ca ea e CEA MAI SLABA, adica practic o minti si pe ea si te minti si pe tine...... Lasand GLUMA la o parte si fiind putin seriosi, nu vreau sa jignesc pe nimeni, am fost si eu in situatia asta, acum mult timp in urma, si dupa ce am incercat sa ii deschid ochii tipei, fara nici un pic de rautate, mi-am luat o MUIE de nu am avut aer, si daca am observat ca nu am sorti de izbanda, m-am gandit la binele ei, si am zis ca singura solutie sa o fac sa slabeasca este sa o las singura, sa isi caute pe altcineva , si atunci sigur va slabi.... Asa fetelor ca incercati sa nu faceti si voi la fel, ca vorba aia daca ajungeti sa faceti asta destul de des, o sa faceti celulita....:)))))) Deci mai credeti-ne si pe noi,"ne, n", atunci cand venim la voi, "va, v", sa va zicem anumite lucruri care poate la urma urmei va ajuta in viata, sa stii ca daca vine IUBITUL tau la tine si iti zice, Scumpa mea, trebuie sa mai slabesti putin, nu o spune cu rautate, totusi inca e IUBITUL tau, si tine la tine, te iubeste, dar vrea si el sa arati asa cum te-a cunoscut cunoscut... Stiu ca prin acest post imi voi atrage multe antipatii, dar citand dintr-un prieten "FAZY: asta e coaeFAZY: tu faci caterinca acolo cu substratFAZY: dc is destepte nu se supara" mizez pe RATIUNEA si pe puterea voastra de a gandi LOGIC....
Nu uitati, asa suntem noi barbatii PORCI....dar sa stiti ca PORCII sunt GUSTOSI

15 comentarii:

Anonim spunea...

asta da articol este beton o sa il arat si eu sotiei. ok sunteti tari.
intrebarea este: ce se mai poate face acum ca sa ingrasat?. sa ii iei un pitbul sa o alerge in parc, ca sa slabeasca?. costisitor deoarece poate nu va ganditi, daca moare pitbulul de atata alergat?.

→Vsez♥In♥Lo0oZ← spunea...

hahhaha:)))
imi place ce ai scris:)))
sh q ROZ:X:X:X
:))
ma simt:">

Anonim spunea...

du te la dracu de imbaxit jegos.daca te aveam in fata ochilor ma pisam pe tine :)) retardat obosit si nepot!!!

Anonim spunea...

penibil.dragostea e mai mult decat muie si laba si ce alte penibilitati ai scris tu acolo.daca problema ta e sa gasesti tzatze si cur si papacioarca, du-te la cineva care rmaane asa mereu, dar are inca vreo 8 tipi la bijba. o seara placuta!

zzyzz2009 spunea...

ai mare dreptate!

Anonim spunea...

mintzziiii..nu e adevarat ce spui:))muieee....!!!

Ben spunea...

de acord cu tine' +

Miry spunea...

ce comic esti ... dar cred ca ai dreptate ;)

Anonim spunea...

Super tare.. :)) chiar cand vroiam si eu sa slabesc..si sunt singura, ce`i drept tocmai ce m`am despartit de 'iubitul meu' si dah baietii ne cunosc de 10 ori mai mult decat ii cunoastem noi pe ei :) ;x

JoLyEaH spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
JoLyEaH spunea...

Sper sa pricepi substratul: When a woman keeps talking, and talking, and talking, a wise man will always try to stop her, by saying, that her mouth is so beautiful when she keeps it closed..

MC spunea...

bah deci esti fenomen :))) foarte tare ... sunt fata si te sustin . da-le incolo pe ipocritele alea care spun ca nu-i asa ... normal ca vrei sa umbli cu o fata care-ti place atat sentimental cat si FIZIC ... doar . sa fim seriosi cand te culci cu o fata nu o faci cu caracterul si personalitatea ei :))
plus ca atat timp cat noi avem pretentia la un baiat mmmm nota 100 baietii dc sa accepte mai putin :P
nice!

rares spunea...

Am creat un site special pentru persoanele cu kg in plus, care doresc sa cunoasca oamenii ca ei si care vor sa gaseasca prieteni, relatii sau sa se simta bine, in compania unor oameni care nu te judeca pentru kg in plus. intra pe http://www.matrimoniale-grasuti-grasute.ro si te vei convinge.

Anonim spunea...

AMICE....ESTI IDIOT!epic fail=))

Anonim spunea...

Frate sunt fata dar te sustin:))iar voi frustratelor care sariti de cur in sus lasati in plm pizza si calculatorul si Marsh la sala :*va puuup:*