21 feb. 2008

Intrebari fara LOGICA

Stiti???..sunt cateva intrebari care ma seaca, si carora nu prea le vad logica, gen vine unu la tine de ziua ta si te intreaba.."Cum te simti la 18, 19, 25, 29, de ani????"...Sa-ti bufnesc pula in inima, de om lipsit de idei care crezi ca gata la 12 noaptea brusc ma simt mai matur, mai intelept sau mai prost...frate perioada mea de tranzitie a durat vreo 3 ani, pana mi-am skimbat putin gandirea, pana am lasat trecutul RUSINOS de manele in urma ( DA , am ascultat manele, si nu ma ascund, dar imi e rusine..bine ca am scapat, eu macar recunosc, NU CA ALTII), pana am constatat ca dumnezeu si dracu ori nu exista ori sunt acelasi lucru (pana una alta MUIE LOR)... Alta intrebare idioata e mai mult un fel de raspuns, si asta o intalnim mai mult la fete, cand tu te duci frumos si elegant si o intrebi cati ani are, si ea la fel de tampa iti raspunde "Cati crezi?"...Faaaa...daca credeam sau stiam nu te mai intrebam, si stiti cum am incuiat-o odata pe una???..cand ma intrebat cat cred, eu i-am dat replica..."Cati crezi ca CRED?", si ia uite cum a avut fata "FAZAN". Pe vremea cand eram mititei,mai era o intrebarede om INTELEPT..."Ce vrei sa te faci cand o sa fii MARE"...pai in mortii ma-tii de AUTIST, crezi ca la 7 ani ma gandesc eu la viitor???, pe vremea aia nu aveam in cap decat sa strang SUPRIZE Turbo...Ma rog, totusi ce vreau sa scot la iveala, ca tot mi-am auzit vorbe ca eu si http://kyonara.blogspot.com avem ceva impotriva tuturor, si ca suntem contra la tot si suntem diferiti fata de restu, este faptul ca inca de pe vremea aia eu nu eram ca restul copiilor, care voiau care mai de care sa se faca doctori profesori manechine....Ei iata ca exista cateva persoane care gandeau altfel...Spre exemplu eu eram fascinat cand veneau GUNOIERII frate....deci alea erau cele mai frumoase 20j de minute din ziua respectiva, si cum pe vremea lu' impuscatu' gunoierii erau bine dotati cu niste autocamioane Roman Brasov cu acele suporturi unde se varsau tomberoanele de gunoi atarnate in spate iar ei manuiau asa de bine cazanele si le invarteau de le lua dracu, uite frate cum dupa plecarea lor, dadeam navala in bucatarie si deschideam usa la aragaz(cuptor), si invarteam scaunele prin bucatarie si tipam ca IDIOTU ...."GUUNOOOOIUUUUU"....DA fratilor, nu ma ascund...VOIAM SA MA FAC GUNOIER, pacat ca mi-am ratat cariera, ca poate acum eram sofer, si beneficiam de un IVECO sau Metcedes din ala nou...Doar ca pe langa gunoier, mai aveam un hobby...MACARALELE ...pffffff si macaragiu am vrut sa ma fac, dar cand am crescut am constatat ca imi e frica de inaltime... Ei uite ca nu imi e rusine sa recunosc ce vis aveam cand eram mic, vorba aia, nu i-a fost ei rusine Iuliei Fratila sa recunosca ca ea a vrut sa se faca "CURVA", doar ca ea chiar mai are sanse, eu NU... Respect oamenii care de mici nu intrau in categoria.."eu cand o sa fiu mare vreau sa fiu Doctorita, profesoara"....mai exista oameni, mai precis FETE, care au vrut sa fie AVIATOARE....Buna alegere, putin iesit din clasic..... Am cam deviat de la subiectul..."Intrebari Idioate" Intrebari idioate mai sunt....dar cred ca puteti si voi sa veniti cu exemple...Hai pana data viitoare, va zic singura diferenta dintre un tren si o pisica..."Cu Trenul poti sa treci prin TUNEL, dar cu pisica NU poti sa BATI CUIE"

Un comentariu:

Ckuza spunea...

Fetele in general vor sa se faca aviatoare . Pentru k atunci cand sa ne intrebam noi baieti ce pasarica zboara cel mai sus sa putem spune aceea a aviatoritzei...:p