21 feb. 2008

din CICLUL batrani INFANTILI

Bai fratilor, ati avut vreodata senzatia ca omu isi face rau singur?? Ei daca da, intre noi exista o diferenta....EU SUNT SIGUR ca omu isi face rau singur, iar voi doar aveti senzatia uneori...Si cum isi face omu rau singur...DAAAAA prin SUPERSTITIE frate....cum sa crezi frate ca daca versi sarea pe jos o sa ai 7 ani de ghinion??..cum poti crede o asemenea aberatie, ca apoi daca intamplator ti se sparge o oglinda in casa ce faci ca sa scapi de ghinion?? daaaa fugi in bucatarie, iei solnita cu sare si ce faci???? o versi peste umar....IDIOTULEEEE, pai in gura matii daca pui botu ca ai ghinion ca ai varsat sarea, cum pizda matii cand spargi oglinda fugi sa versi TOCMAI sare...nu iti dai seama ca din start ai acumulat 14 ani de ghinion?? E exact ca la punctele de penalizare de la politie, inca unu si tre sa o iei de la inceput....cu tot cu viata. Mai e aia cu intorsu din drum,cica zic batranii ca daca te intorci din drum iti merge prost, ei pai cum pula mea sa nu ma intorc frate cand eu mi-am uitat telefonu, banii sau cheile....ce fac?? Bine plec asa, si pe strada imi iese o pisica in fata si imi taie calea, si daca mai e si neagra, m-am belit la PULA ca am ghinion, dar stiuuuu am solutie, fac cativa pasi inapoi, eeee si uite cum ma intorc iar din drum....chiar nu vedeti ca batranii astia sunt retardati, ca doar nu erau intregi la minte cand au inventat "legile" astea.....hai ca astea mai sunt cum mai sunt da fiti atenti manca-v-as ce aberatii pot da din ei .. Mai deunazi cineva a venit de la o inmormantare, trista abatuta, si am intrebat de ce a mers la aceasta "festivitate" daca stia ca asa se va intoarce...ehh fratilor auziti explicatie..." se zice ca asa e bine, ca daca te duci la o inmormantare, te vad mortii tai"....eee PUUULA, uite de aia nu mi-a aparut mie nici unu din cunoscutii mei morti, care sa imi scoata ochii si sa imi zica..."ba BULANGIULE, de ce nu ai fost ma si tu la ala la inmormantare, ca mi-am trimis sufletu sa te vada"... cine pula mea a scoso frate pe asta cu vazutu mortilor... Batranii inca traiesc cu gandul ca nimic nu poti face daca nu te ajuta bunutu (asta e ala de sus), bunicii mei, traiesc toti din fericire, si nu vreti sa stiti cata credinta au saracii, ca ei traiesc cu impresia ca nici macar la baie nu pot ajunge daca nu ii ajuta dumnezeu... Cand eram mic, auzeam fel de fel de aberatii, auzi tu cica dupa fiecare masa sa ne zicem rugaciunea, ca altfel fecioara maria naste pe mesia, care in timpul in care noi ne infruptam din bucatele imbelsugate, ea sta in genunchi si se roaga pentru noi....pai in PULA mea de bosorogi retarzi, la cati oameni sunt pe pamantu asta, aia sta in genunchi mai mult ca Laura Andresan cand ia nationala la rand.....lista cu aberatii poate continua, darr...o sa inchei cu cea mai tare faza posibila... De curand au inceput prietenii mei sa se insoare, casatoreasca, si automat tre' sa merg la ei la nunta, si se gaseste cate o baba care vine ma ia de obraz si imi zice cu drag..."manca-l-ar mama pe el de flacau, ca tu URMEZI"...si ma gandesc atunci ...nu te prind eu fa BABA idioata la vre-o inmormantare??? sa vezi ce te iau de obraz si iti zic..."Manca-o-ar tata...ca TU urmezi"...... Muie batranii...PA

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))))))))...deci asta e cel mai caterinca post din cate am citit pana acum...nu ai cum sa scrii asa ceva...da-te dracu... :)))))
stelia