15 feb. 2008

am avut NUORUOC.....

14.febr.2008 ....da exact de ziua asta nenorocita de saint valentine's gay day....am simtit nevoia sa refulez si sa dau pe afara si cum o poti face mai bine dacat pe propriul tau blog...si iacata-ma(pe mine ma m)-s in fata computerului de la birău, imbracat intr-un tricău, fara sa fac vreun cadău, pentru ca eu nu mananc macrău, incercand sa postez primul text, post, paragraf, sau cum vreti voi....
Vreau inainte de toate sa le multumesc tuturor celor carora le datorez crearea acestui blog...parintilor mei care m-au nascut si m-au crescut fara sa imi ceara bani de chirie dupa varsta de optuspe ani, "mentorului meu" Kyonara (
http://kyonara.blogspot.com/ ), care m-a inspirat in ceea ce priveste crearea blogului.
Nu in ultimul rand , vreau sa ii multumesc lui dUMNEZEU pentru ca s-a gandit sa ne procreeze.
Cam astea fiind spuse...sa vedem ce o iesi.....urmeaza continuarea in post-ul urmator..

Niciun comentariu: