19 feb. 2008

MUIE mass-istii

SALUT...ai sunat la vodafone...pentru limba ROMANA apasa 1, for english press 2, pentru maghiara apasa TRAGACIU.....Da este un BANC...un banc tocmai bun de copy paste si de trimis MASS la toata lista din messengeru tau...NUUUUU....nu fa asta ipocrit cretin, soarece de birou care esti tu ca sigur vei enerva pe cineva...nu ma intereseaza un banc care circula la toata lumea intr-o zi, si mi-l trimiti si MIE, desi nu ai mai vorbit cu mine nici macar pe mes de 1 an, sa ma intrebi ce fac, in skimb imi trimiti bancurile tale de cacat...Si aici nu ma refer la o singura persoana ci ma refer la MASS-isti in general, aia care si in SEARA de REVELION au trimis MASS cu "La Multi Ani LOOOOOMEEEEE....e 12 noaptea"...sa moara mata ca ai stat in casa special sa dai mass la 12 noaptea...si apropo...vezi k forma gramaticala corecta e LUME nu LOOME.Ok sa continuam, stiu sigur ca toti aveti in lista oameni care nu ii mai suportati, care va zic din juma in juma de ora ce fac prin diferite feluri si texte....de ex.."Looooomeeee, mi-am pus poze noi pe HI5...sau...Looooomeeeee am plecat la scoala....sau Looooomeeee.....mortii matii si ma fut in LOOOOMEA matiii scrie corect.."Alta problema.......de ce aveti toti tendinta sa adaugati litere in plus la uin cuvant....dak vrei sa scrii "aha"....ti se pare k nu esti TRUE dak nu mai adaugi si un "msz" la sfarsit??....adik ceva gen..."ahamsz" ce inseamna AHAMSZ...cand stie cineva sa imi zica si mie....sau alta forma in loc de afirmatia DA, toti se vad nevoiti sa fie mai funky si sa scrie "dap...daps, sau dapsz"...lista poate continua si cu enervantul LOL....care deja a suferit si el niste modificari si a mai avansat la gradul de "lolzzz"........ce gura matii ai zis cand ai scris LOLLLZZZZ???????Ma rog cred k astea sunt ca sa fii in pas cu moda....Apropo...sa stiti ca dak vreau sa va vizitez profilul pe hi5, o sa o fac cand am kef si timp, nu cand dati voi massuri idioate ca nu stiu ce poze ati adaugat si aveti nevoie de comenturi.....
Mai e o categorie de oameni....aia care te intreaba din 3 in 3 ore dak joci FIFA cu ei, desi au peste 20 de ani citez din clasici acum "Fifa careva ?"...Ok nu am nimic cu jocul, dar frate de atat timp cred k ai reusit si tu sa iti creezi niste prieteni cu care joci frecvent,asa ca fa-ti in PULA mea o lista cu aia si rupele mufa cu masuri cat vrei....Stau si eu, ca putinii ROMANI care stiu sa profite de tehnologia moderna la serviciu,pe mes, si ce sa vezi??, cand e cineva pe langa mine sau cand iti e lumea mai draga, POOOOOOOCCCCC mare mass......si sefu te intreaba ce faci??..NIMIC MUNCEAM.....Toata aceasta rabufnire a survenit in urma iesirii mele de la dus , dezbracat in toata goliciunea mea, si cand ce sa vezi????Aveam frate dekstopu plin de massuri, plin de spume nici macar nu am mai reusit sa imi trag si eu un sort pe mine, asa in DARABELA goala m-am asezat la REFULARE...Ok pana la urma tot eu o sa rezolv problema.....si va sfatuiesc pe toti sa faceti la fel, cei care sunteti in situatia mea...."IGNOREEEEE", iuhuuu abia astept.......Vrei sa zici ceva cuiva trimite-i frate doar persoanei respective, sau care crezi k ar putea fi interesat de "prostiile tale"....
Cu SCUZELE de RIGOARE fata de cei care totusi mai trimit cate un mesaj cu CAP........"VA PUPSZ LOOOMEEE, SI VA UBESC, SI VA DOLESC UN STOL DE FLUTULASHI".......MUIE CA MUIE

Un comentariu:

m. spunea...

e..."chef" si "ca".asa zice dex-ul.si grija cu acuzativul(pe care).

tare in rest :)