15 feb. 2008

HEGEMONIA a inceput...actul 1 REFULAREA

Dupa cum am spus-o si in primul post, motivul "facerii" acestui blog a fost REFULAREA...unde poti sa scrii cat te tin buricele degetelor si butoanele tastaturii fara ca cineva sa iti bage limita de caractere, deci cum am zis in titlu HEGEMONIA a inceput...
Voi incepe direct cu cu minunata zi de kkt de astazi, un americanism importat de 2 bani, care vorba unui prieten, nici macar nu exista in calendaru nostru ortodox cel sfant care este, ci dimpotriva oameni buni ( ce vorba a la' copia fidela a lu' Elvis din Romania am bagat ) astazi in preafericitul nostru calendar sunt Cuviosii AUXENTIU, MARON si AVRAM, Sf. FILIMON episcopul Gazei...
De ce trebuie noi ROMANII sa sarbatorim ceva ce nu e al nostru....ok haideti atunci sa sarbatorim si ziua RECUNOSTINTEI, si de ce nu poate sarbatorim 1 DECEMBRIE pe 4 IULIE ca e cald afara...
Credeti k USA-eistii vand pernute si cani si inimioare cu sfintii mai sus enumerati de mine??? va zic eu, NU.
Ma uitam dimineata pe Antena 1 la maimutoii aia 2 Dazvan si Rani, ce frumos sarbatoreau ei Saint valentine's gay day, cu 4 minunate cupluri , supunandu-i pe bietii penibili amorezati la niste teste mai penibile ca serialul Elodia de la OTV, totul atingand apogeul in runda in care "EA" trebuia sa ii spuna lui ceva ce nu i-a zis niciodata...ce a zis una din participante??..va spun eu..."Niciodata nu ti-am spus cat insemni pentru mine....si..pauza....dupa 1 min el raspunde...SI EU TE IUBESC"..
Sa moara mata de vaca idioata ca ai spus ceva EXTRAORDINAR de Nemaipomenit in fraza aia manelista....sau poate sunt eu prea egoist si invios ca nu ma "vede" si pe mine rudele la teveu.
Revenind la minunatul spirit al acestei "sarbatori", cred k este prima data in viata mea cand imi doresc sa fiu arab, avand in vedere actiunile lor contra saint valentine's gay day, care au interzis astazi tot ce tine de inimioare, maimutoaie, jucarele, cani, pernute, sau orice altceva este rosu, roz, frez. Sunt tare curios ce reactie ar avea un arab dak i-ar traduce cineva versurile lu Chirila "Americanii-s de vinaaa...futu-i in gura sa-i fuuuut"....cred k orgasm multiplu,sau ca la porci de juma de ora.
As mai putea scrie multe, dar la fel de bine o zice si tovarasu meu pe blogul sau
http://kyonara.blogspot.com Ma regasesc in totalitate in acea refulare.
Hai Iubiti-va MULT.....

Niciun comentariu: