30 ian. 2009

Copilu' care aduce SERPI

Ba frate...!!!! De 1 zi sau 2 tot aud pe la hardughia asta de televizor despre nu stiu ce caz cu un copil si cu un sarpe...Prea multe nu am inteles. Ce si cum,,,care pe cine a ( scuze ca am pus 3 virgule in loc de 3 puncte, da scriu pe intuneric si imi e lene sa sterg ), sa revenim...ce si cum...care pe cine a inghitit, cert e insa ca intre copilu ala si sarpele sigur exista ceva...
Problema stiti care e ??? mie mi se rupe darabela de patania lor si de constipatul ala la burta cu un sarpe, da frate, acum 10 minute stateam si eu in fotoliu si savuram o musaca, si cand ce sa vezi???...pe antena 1 mare caz la Mazgalin Ionescu(lata) sarpele cu copil sau copilu cu sarpe....
Ba si le-au luat astia interviuri la niscaiva tigani, de ziceai ca inviasera dinozaurii, sa moara masa.....Si detaliile din povestile tiganilor mi-au provocat o sila imediata de nu va imaginati.....
Frate poate ma lamureste si pe mine cineva despre ce e vorba in propozitie....
Mersi

Niciun comentariu: