2 ian. 2009

Hai La MULTI.!!!

1 a lu' ianuarie, ba chiar 2 mii si noua...ce sa povestim, ce sa zicem????...cu ce sa incepem?Cred ca cel mai frumos si mai indicat e un LA MULTI ANI, sec si simplu, si sa aveti parte de ce e mai bun pe lumea asta, doar aia care meritati...aia care nu, va doresc doar un sfert din anul meu care a trecut..:))))))) aveti grija ca e grav..:)
Ce sa mai, una peste alta un 2008 cu bune cu RELE, de fapt mai mult cu rele, ca bune doar 2-3 am intalnit noi, in afara de ce cunosteam eu de anii trecuti..;))
Mai in gluma , mai in serios ( ca asa se zice adevaru ), am lasat in urma un an urat, poate cel mai urat din viata mea, am tot zis ca poate fac ceva, ca poate dreg ceva, am incercat , m-am chinuit, dar se pare ca nu am facut-o suficient, si cum toti ajungem intr-un moment in care ne dam seama ca trebuie luata atitudine, uite ca eu acum asta o sa fac...Trebuie schimbat ceva, ceva ce nu a mers bine pana acum....

Pe langa toate astea, am mai incheiat anu si cu o raceala din aia cum nu s-a mai vazut de pe vremea foametei din 1907..:)

Destul cu vaicarelile, trebuie doar sa va urez FERICIRE si poate mai multa minte decat am avut eu in anul ce tocmai a trecut...

Asadar aveti grija de voi si de cei din jurul vostru...

Revenim cu idei noi

Un comentariu:

Anonim spunea...

pitic cum te stiu unii sau mandea cum te stiu altii anul ce a trecut poate ca am mai facut un pas important pentru cei bogati sau pentru cei care se cred bogati.pentru cei care stiu sa manance doar cu furculita nu si cu mana.Poate traind intr-o tara de cacat munca noastra e platita pe masura.Poate ca anul asta 2009 sa fie mai bun ,sa ne aduca putina bucurie in suflete si poate ca cei de sus sa se uite si la noi astia tinerii.