6 ian. 2009

Care te BAGI???

Stateam azi si ma uitam la televizor, mai mult cu un ochi ca al 2-lea e pe pana, si cum ma taram prin pat cat e ziulica de mare, am schimbat programele la teveu asta al meu de s-a tocit telecomada...de ce toate astea??..ca nu mai transmit oamenii frate nimic la televizor in cursul zilei, credeti-ma ca e o adevarata teroare sa urmaresti orice post in cursul zilei...oamenii nu stiu cu ce sa ocupe orele alea si difuzeaza numai cacaturi, si seara cand te astepti sa vezi si tu ceva, oamenii continua cu aceleasi cacaturi...
Cum ma plictiseam, mintea mea a plecat catre timpurile din urma, si mi-am amintit de filmele si desenele animate de pe vremea cand eram noi mititei...
Haideti fratilor sa dam sfoara in tara, poate mai revedem si noi seriale vechi, sau desene animate adevarate...
Cum ar fi sa urmarim un "The fresh prince of Bel Air", un "M.A.S.H", "Quantum Leap", etc
Hai sa ne interesam si sa facem o cerere la un post ceva, sa transmita seara unu din serialele astea, poate chiar aman2....
Va bagati????
Hai poate va inmoi putin...VIZIONARE PLACUTA




The Fresh Prince of Bel-Air - 110 - Kiss My Butler
Vezi mai multe video din Film »

Niciun comentariu: