28 ian. 2009

Stand Up

Azi a fost marti...din pacate nu am reusit sa ajung la Stand Up, asa ca ma multumesc si rabufnesc prin a-i lauda pe acei oameni......si aici ma refer la cei care sunt capabili sa ne faca sa radem de prostia in care ne scaldam, prostia si penibilitatea de care ne lovim zi de zi, nesimtirea si incultura marii majoritati a romanilor, parsivenia si miserupismul celor din conducere...si cate si mai cate as avea eu de zis..
Cu aceasta ocazie vreau sa felicit si eu niste baieti, care spre surprinderea mea chiar au talent, si aici ma refer la trupa SHOW TIME...Dupa ce am asistat la alte trupe am luat contact si cu acesti 3 simpatici, si chiar merita tot respectul baietii.
Poate daca aveti timp faceti si voi o vizita data viitoare...
Promit ca va anunt cand si unde va fi, si va GARANTEZ distractie si ras pana va pisati pe voi...



Niciun comentariu: