8 ian. 2009

A-nceput de ieri sa cada

Pfffff...a inceput de ieri sa cada, cate un fulg, acum N-a stat, ci cad milioane..:))
Se pare ca autoritatile din nou au fost luate prin surprindere de aceasta ninsoare, saracii asa imi e o mila de ei, ca nici nu se asteptau, vorba aia, la noi vremea e ca in Republica Dominicana (nu stiu cum e dar am niste prieteni in vacanta acolo).
Si cum spuneam, daca la noi nu prea ninge, iata ca zapada asta ne-a cam dat toate planurile peste cap...=)))))))
Sincer sa fiu si eu speram sa mai tina o saptamana macar sa imi bag si eu masina in service, sa imi pun frane si sa o repar....nu va imaginati cat e de greu sa circuli pe vremea asta cu un Peugeot marca doua sute si sase fara frane, doar cu frana de motor si de mana...TREBUIE SA fii mare sofer sa reusesti asta fara sa te lipesti ca magnetu de alte masini din trafic..:))
Asa ca sa vorbiti de soferie cand o sa fiti capabili sa faceti ce fac eu....desi stiu ca nu e ceva tocmai in regula, dar situatia m-a impins aici...
Oricum, mai nasol e ca am optservat in trafic o gaoaza de idioti care nici pe departe nu au la maisni ce am eu, si tot INAPTI SUNT...
Asadar...fratilor...STATI IN PULA MEA ACASA, ca soarecii sau circulatii cu reatebeu, metrorecsu sau tacsiurile, nu de alta, dar faceti bine tuturor...NOUA ( adica SOFERILOR ), voua (adica soferilor ca voi, si din pacate sunteti multi), si chiar si autoritatilor, ca saracii astia de aia nu ies la deszapezire (cum zicea cineva), ca e traficul aglomerat...=))))

Niciun comentariu: