2 feb. 2009

No COMMENT

Bine v-am regasit dragii mei....
Dupa cateva zile de stres, agitatie, oboseala, a urmat un WEEKEND cum nu cred ca am mai trait in viata mea vreodata....si aici nu ma refer numai la distractie ci la starile prin care am trecut.
Crede-ti-ma ca am trecut in decurs de 6 zile, de la agonie la extaz si invers de cel putin 2-3 ori pe zi... si cand zic asta nu exagerez deloc, am trait la intensitate maxima fiecare minut nedormit, am fost mai stresati decat era ceausescu inainte de executie, macar ala stia ca NU mai are "incotor"...telefoane peste telefoane, dupa telefoane, intre telefoane, drumuri peste drumuri, alergatura ca la armata...ce sa mai...o intreaga TEVATURA, ca sa zic asa...si dupa ce va imaginati toate astea, cei care nu ati fost atenti la un detaliu, gandi-ti-va ca prin toate astea am trecut 2 persoane....MIHNEA si eu...

Nu stiu cati ar fi rezistat PSIHIC, si apoi fizic, la ce am fost noi supusi pe parcursul a 6 zile, cred ca 99,99% si-ar fi bagat PULA si cedau, dar din fericire noi eram doar stresati ca la un moment dat nu mai aveam timp EFECTIV sa rezolvam toate astea....
Pentru ca am trecut peste toate astea, tin sa ii multumesc in primul rand bunului meu camarad de arme si de viata MIHNEA (turcitu)...TE IUBESC ba scarba...a nu se intelege deampulea...;))


Pana la urma totul a luat sfarsit cu ceva cum de mult nu s-a mai vazut pe la noi....atat am avut de spus despre ce s-a intamplat VINEIRI....mai mult las sa comenteze cei care au fost daca se afla printre cititori....daca nu....GHINION...

Niciun comentariu: