1 nov. 2009

Pariezi si tu?

Am citit la un prieten pe blog o "chestiune" (cum zice A.Mititelu), cu privire la faptul ca deja la casele de pariuri se poate paria pe viitorul presedinte al tarii, si am ramas surprins daca s-a ajuns sa se parieze si la nivelul asta....Am inteles ca favoritul momentan este actualul Traian Băsescu cu o cotă de 1.85, urmat de Mircea Geonă (2.10), Crin Antonescu (5.50), Sorin Oprescu (26.00), MUIE Gigi Becali (41.00), Corneliu Vadim Tudor şi Kelemen Hunor la egalitate (51.00)...Cum noi microbistii suntem suspiciosi in privinta meciurilor care se mai joaca si in functie de cotele pariurilor, ma intreb oare la asemenea cote poate fi posibil sa avem un presedinte decis de casele de pariuri....DUBIOS....
Astfel cred ca am putea sa spunem ca a mai aparut o noua putere in stat, pe langa cele cunoscute (biserica, armata....), si anume CASELE DE PARIURI... In curand vom ajunge sa traim in functie de cotele lor...
Dubios....se ajunge prea departe, si se pare ca noi devenim din in ce in ce mai mici, si cu din in ce in mai putine cuvinte de spus......
Cea mai mare putere in stat ar trebui sa o detinem noi POPORUL.....
MUIE lor si lu gigi....

2 comentarii:

Anonim spunea...

merge un x2 geaoana la pauza dar sa nu uitam de terminatzia 'escu' deci rezultat fina 2-1 c.antonescu si basescu merge luat la coluri marcate

Anonim spunea...

as lua solist pe geoana 1 milion :)) fac si eu 2 milioane =))