31 oct. 2009

Indarat da la chindie

Hmmmmmm.....sa fac o analiza la cald sau rece...cum o fi acum....petrecere draguta, MUZICA?!?!? zic eu buna, se putea si mai bine, organizare MAXIMA....Pacat ca nu a venit asa de multa lume cum ma asteptam la un astfel de party cum se cauta in ultimul tiNp...Se pare ca se dau prea multe concomitent, pe semne s-a cam invatat lumea ca e loc...
Pacat de efortu depus de baietii responsabili care tot dupa parerea mea meritau mai mult...Am remarcat si cateva persoane care nu prea erau "din zona", dar destul de ok...
Despre mine ce sa zic????? Cert e ca mai am DE INVATAT, e mai greut live decat pe laptop, mai hai si o emotie ca kiar au fost suficiente, oricum nu ma las, de mine nu scapati. Nu exista incepator caruia sa nu ii moara motoru...
Multumesc si in numele meu dar si in numele organizatorilor, lumilor care a fost acolo toate...
Hai v-am pupat ca e 6 si ceva dimineata, si ceasu nu se da de 2 ori in urma....as putea sa il mai dau odata si sa il las la anu sa curga asa?????......

Niciun comentariu: