17 nov. 2009

Cocalar de Mol


Personajul din imagine este unul dintre MIILE, daca nu MILIOANELE de NESIMTITI, TARANI, COCALARI, GHERTOI, MUISTI, PROSTI, ANALFABETI, INCULTI , MANELISTI,(mai ziceti si voi cateva cuvinte de lauda), care ne duc tara de rapa, care ne fac ROMANIA de ras peste tot in lume, din varful HIMALAYA pana in Groapa Marianelor.....
Posesorul "benveului" argintiu, cu numarul B-O5-GAJ, (asta spune tot), a parcat sambata seara la orele 20:oo pe 3 locuri in parcarea subterana a locului lor de bastina, acolo unde vinE ei SI vorbeste la telefon cand VREA sa isi etaleaza strasurile de Weekend......(scuze de vocabular, dar am vorbit si pe intelesul lor)
In speranta ca ajunge la toata lumea acest articol, doresc sa ii urez o LOCOMOTIVA urmata de 42 de vagoane de beton in viteza maxima.....
MUIE TIE COCALARE....

repet nr masinii.....B-05-GAJ

4 comentarii:

Hey uzzi, Jiee. Baga-i in perUZII spunea...

=))) asa ma in pula mea, parca mai vii de acasa. hai ca asta mi-a placut de-te-n checheat ! "imi pun viata ..gaj" citat Marele Uzzi =)))

mandea carcaliu spunea...

hai sa ii dedicam toti cateva vorbe acestui "lantzos aurit".....
"esti un nasol cu lant de aur la gat si creeru gol, cumperi toale de firma false, bagi mecla'n mol...."dadaaaa...sa SUGI PULA de ZIUA TAAAA....si a mea..:))

tot uzii spunea...

eu zic ca a vrut un loc de parcare "fara numar,fara numar, fara numar" si pt ca alea erau 97,98,99, a parcat invers sa nu vada el in fatza lui de cocalar vreun numar

mandea carcaliu spunea...

el a avut impresia ca locurile alea sunt facute pt unu singur, asa de-a-lungu', iti dai seama ce era in mintea lui???"mama frate ce misto ie facuti astia ca pot sa o bag direct cu fata ca cu spatele nu ma descurcam, ca eu nu am scoala multa....de aia vin ei la mol mereu...."