7 nov. 2009

UNDERWORLD + GORILLAZ Sound System + DUBFIRE

Am ajuns pe la 11 la Polivalenta.....lumeee...destula, iarasi multi care NU erau "din zona"..... Dar ce sa ii faci, asa sunt evenimentele astea de peste cinci, Şasă mii de persoane, mai apare si cate "niste" surplusuri din astia...
Gorillaz Sound System.....de tot cacatu...cu foarte mult sub asteptari. Cred ca nici eu nu au stiut ce au cantat, mixat, play-at. Au stat acoperiti de o cortina din panza neagra, si sincer s-au cam facut de ras..
Apoi Underworld...au inceput mai rave, si au terminat extrem de agresivi...un DnB ciudat, si niscaiva trance pe acolo amestecat cu tehno..ce sa mai!!!! pentru toate gusturile, dar era prea tarziu sa te plictisesti sau sa iti vina sa pleci acasa....
Exact cand ma hotaram sa fac asta hop se pregateste DUB FIRE...Intre timp am ceva sa ii transmit cocalarului care la ora 1 jumate vorbea la telefon in baie cu un tovaras al lui ( care banuiesc ca era la milion, nevand acasa decat costume in garderoba ), coaie stati in PULA mea in lumea voastra ( eu am parasit-o de mult..:)))) ) ca nu esti mai cool sau mai true daca vii la un eveniment din asta si dupa un pahar de wiski incepe gura sa vorbeasca fara tine, si sa te lauzi la lume care citez "nu ma asteptam sa ma sune nimeni:..:))))) cum ca esti praf, si ca ai "tras iarba"
1) Iarba nu se trage...se fumeaza...heroina se trage, cocaina se prizeaza, pastilele se sug sau se inghit, exact ca pula..:))))
2) Iarba nu te imbata, te halucineaza.
3) Iarba nu te face sa urli in gura mare ca te-ai pupat cu ea, decat daca o faci ca "asa e la moda"
4) Iarba nu e pentru TINE coaie...

Sa revenim la DUB FIRE .........................................................................
.................................................................................................................
...............................................................................................................
....................................................................................................................

Deep Dish ruuuuuuulllllzzzz.....se vede ca oamenii IE batrani....Te asteptam odata si cu Sharam, sa fie formula coNpleta....
M-am bucurat ca am avut puterea sa mai raman 5 minute, suficient cat sa ma mai tina inca 3 ore acolo......
dar totu s-a terminat.....Acum il asteptam pe Ion...stiti voi care DigWEED...vezi cocalare ??????? weeeeeeeeeed........

Niciun comentariu: