11 nov. 2009

Dom' SEMACA....POTI SA TRAGI...:(


L A S C A R I C A nu mai e....
TE-ai gandit sa il iei si pe EL, ca si pe ceilalti care ne fac sa folosim frazele lor macar odata pe zi in activitatile noastre, indiferent care ar fi ele. Oricum, sincer sa fiu nu cred ca e mana TA aici , pentru ca TU nu EXISTI.....e doar soarta si mana destinului....
Nu voi folosi acum cuvinte spumoase, pentru ca sunt de prisos, ii las pe altii sa o faca, nu m-am hranit cu filmele LUI, dar am crescut cu ele, nu am stiut foarte multe despre EL, dar sunt constient ca a fost un GENIU, un MAESTRU, un ROMAN care merita mult mai multa atentie decat i s-a acordat, si aici intervine frustrarea si mahnirea ca a trebuit tocmai el sa puna capat carierei, cariera care s-a intins pe intreaga lui viata, cand sunt atatia care merita sa fie in locul lui ( becali gheorghe, dragomir mitica, iliescu ion, gheara nicu, ...................)

Sunt curios daca puteti domnilor parlamentari si stimati pretendenti la puterea tarii, sa renuntati timp de o saptamana la campaniile voastre de 2 bani prin care urmariti sa ne ajungeti la inima, faceti gestu asta in semn de respect, sa vedem si noi ca va intereseaza putin de valorile noastre, nu doar de avere....Puteti sa ne luati voi tot....dar aceste amintiri lasate de astfel de oameni nu o sa puteti niciodata sa le depasiti, sau sa ni le luati.......
Puteti tine o saptamana de doliu???????? Stiam eu ca nu ...pentru ca sunteti pe ultima suta de metri, si "foamea de bani te face sa innebunesti", bolnavilor de avere....

TE intreb MAESTRE....cu cine ai fi votat???????? ......................Asa e, si eu o sa stau acasa si o sa inchin in pahar, doar ca eu o sa o fac in AMINTIREA TA si a celorlalti camarzi langa care TE-ai DUS......

Odihneste-TE in PACE.....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo Mah! bravo! atat pot sa zic acum... oricum cred k e suficient