1 oct. 2010

Lacatus are nevoie de timp si de noi.

Daca nici aceste cuvinte nu fac liniste si pace la STEAUA din peluza pana in loje, atunci suntem cei mai PROSTI......atat maii pot sa spun....
Simt ca si eu IUBESC STEAUA la fel de mult ca IDOLUL vietii mele, unicul MARIUS LACATUS.

"Sînt Marius Lăcătuş şi tot ce am cîştigat în fotbal am reuşit doar cu Steaua. Iubesc Steaua ca pe familia mea. Acum am lăsat familia la mii de kilometri şi am venit în Ghencea. Pentru mine, viaţa înseamnă Steaua! Nu puteam sta fără Steaua.

Unii poate nu sînt bucuroşi că m-am întors iar. Vă promit însă tuturor că voi face totul pentru Steaua, vreau să fim împreună campioni! Eu, Marius Lăcătuş, am suferit în ultimii ani pentru că Steaua nu a mai fost campioană. E prea mult!

Vreau să fiu campion cu Steaua, dar ştiu că nu voi reuşi decît dacă mă ajutaţi. Noi venim şi plecăm, voi rămîneţi. Ştiu, voi sînteţi Steaua. Eu sînt Marius Lăcătuş şi-mi voi da viaţa să cîştig acest campionat. Ajutaţi Steaua! Vă mulţumesc!
"

Lacatus are nevoie de timp si de noi.

Niciun comentariu: