24 iul. 2009

Pro si contra METROREX

Stiti?!?!...dimineata ma duceam la serviciu, repet SERVICIU, da stiu suna ciudat, si ma uitam la metrourile astea noi, gen zambila, crizantema, trandafir, liliac (astea pe ruta romana, aviatorilor, via pipera si inapoi universitate, timpuri noi), sau toate numele localitatilor europene pe ruta dristor 2 repblica, si am observat cate avantaje au, dar si cate dezavantaje.....
- ma gandesc in primul rand ca sunt mult mai spatioase, mult mai curate si tind sa cred ca si usor mai aerisite decat celelalte...ma uitam si la cersetori, le e mult mai simplu, mai ales celor care fac pe handicapatii ologi sau ciungi, ca nu mai sunt saracii nevoiti sa se chinuie 6 statii per metrou sa treaca dintr-un vagon in altul si sa o faca parand cat mai convingatori, ci le este mult mai simplu, se urca la capat si coboara in fata, isi calculeaza el in functie de unde si-a dat intalnire cu restu unde sa coboare...:))))))))))
- si mie imi e mult mai usor, stiti eu sunt genu ala care de obicei se urca in metrou prin locul in care ii e mai usor la coborare si daca prind un metrou pe plecare ma urc unde apuc si merg prin el pana unde am nevoie la coborare....:))))))

cat despre dezavantaje......frateeeee, astea noi (care de fapt sunt de cativa ani buni, da imi place sa le zic noi ca inca mai arata asa), sunt plictisitoare rau de tot....pai cand te urcai fratioare intr-un metrou din ala vechi, nu iti venea sa mai cobori, asa de mult lucruri aveai de citit....pai ma certa mama cand eram mai mic ca nu citesc, si la un moment dat am vrut sa ii zic....mama stii cat citesc in metrou??????....


hai sa vedem care cum ce are de zis despre acest mijloc de transpot in comun....vreau sa fac un sondaj sa vedem unde ajungem.......
astept comenturile voastre pro si contra

Asta idee mi-a venit dupa cativa ani de studiere a noilor trenuri...:))

4 comentarii:

Anonim spunea...

frate nu puteam sa te ajutam , AVEM MASINI PERSONALE in plm suntem in 2009 :)))))

Anonim spunea...

pula mea,cine poate fi pro metrourile vechi...?normal ca astea noi sunt mai bune...dahhhh

kelu spunea...

Metrou' e trenu ala pe sub pamant?Ca eu este de la tzara si nu prea stie......

eu, ma-ta :D spunea...

mie-mi place cind urc, si trec peste Fanta aia dintre peron si tren si ma izbeste o caldura de ma drogheaza mai ceva ca LSD-ul, ma ia cu lesin si toate transpiratiile
Cit despre cersetori, dragul mee...de cind nu ai mai mers cu metroul? Azi dimineata zici ? Eu cred ca tu te droghezi. Ei nu mai sint prezenti inca de la aparitia acestor mijloace de transport high-tech 3D dolby surround, pt ca sint "echipate" cu badigarzi alcoolici - virsta minima 65 de ani, care in pofida acestor deficite ale lor...se pare ca alunga intr-adevar aurolacii ;)