6 iul. 2009

:)

- Eee...tataieee...e greu cu fetele...ca toate vrea bani si iarasi bani !!!
- Si cati bani???
- Eee...multi ..multi
- Sii daca ai bani, stau cu tine??
- Pai stau...stau pana ti-i toaca... si dupa aia cauta alt fraier.hehe..
- Mi-i toaca ?!?!
- Adica ii cheltuie pe prostii...
- Auzi da mata ai iubita ???
- Pai da io am bani ma??? Nu ma vrea nici una !!!...da-le dreacu de curve...
- Si banuiesc ca iti trebuie si masina...
- Si casa si masina
- Pai am casa !!!
- Ei ai tu, are taicatu ma...crezi ca alde maicata ar sta daca nu ar avea taicatu casa, pleca dracu de mult...



acest dialog face parte dintr-un minunat film romanesc...va las sa va dati cu parerea.....fetelor nu va ingramaditi sa ma acuzati....stiti bine ca intotdeauna am fost de partea voastra...si o sa mai fiu..:))

3 comentarii:

Anonim spunea...

parca tot de la Boddy sti de....Marilena de la P 7 respectiv Guess Who - Eu tu si restu'

mandea carcaliu spunea...

hai ca te intreci....de marilena am auzit de la altcineva.....si de guess who....pula mea...nu iti asuma treburi care nu iti apartin...ce e al tau e al tau...da....:))))))

dragoshy spunea...

din ce film e dialogul asta?