3 iun. 2009

pe litere....P A U L ... P A C U R A R U

Ba apropo, ca mi-am adus aminte... Dar m-am luat cu fericirea asta maxima din ultimele zile si am uitat, si acum ca mi-am amintit (nu ca mi-a trecut fericirea, doar ca mi-am amintit), hai sa vorbim putin despre anumite persoane din parlamentul ROMANIEI, unul dintre aia care striga verzi si uscate ca tineretu din ziua de azi face si drege, unul dintre aia care se ocupa de "putinele" taxe existente, unul dintre aia care este de acord cu faptul ca ultrasii sunt niste derbedei huligani, unul dintre aia care apar ei pe la TV si ne tin lectii de viata, unul dintre aia care nu e de acord cu legalizarea, unul dintre conducatorii acestei tari, sa ii zicem la intamplare .........PAUL PACURARU, si anume el ministrul finantelor, importantelor noastre finante, CARE,spreeee....nici nu stiu cum sa ii zic ......stupoare, sila, scarba.....pielea mea, imaginati-va voi ceva urat, ce face omu' meu????? O rupe pe coana LABA pe videochat.....dadadadaaaaaaa, culmea...live on direct!!!!!
Celor care stiti filmuletu nu am ce sa va zic, dar celor care sunteti la prima vizionare va anunt ca nu e tocmai placut ochiului, doar ca merita stat pana la sfarsit ca atunci cand auzi ceva de PAUL PACURARU sa iti fie scarba sa te gandesti.....Acest om merita dispretul tuturor oamenilor.....
Si cand te gadesti ca poate acest scurt metraj a obtinut audienta maxima si in familia sus numitului, parca parca iti trece prin gand ca si-a primit cam ce merita.....
Ce e mai important????? ca JANGHINELE astea de oameni, LABAGII astia , COMUNISTII astia sunt cei care ies in fata lumii ca imagine a tarii, ies in fata noastra si ne cer sa ii votam, ies in fata poporului si mint cu nerusinare, si prostesc cetatenii cu mass media.......

Stimati edili ai tarii, parlamentari, "guvernanti", si alte functii de infecti, va doresc sa aveti sorta puiului lui I.Al.Bratescu Voinesti......MUIE VOUA.....


2 comentarii:

Anonim spunea...

pana la urma asta Paulica (ppula mica ) e de "stanga" sau de "dreapta" ca nu le am cu politica :)) .....mortzi lui de onanist batran :)))

mandea carcaliu spunea...

pai nu stiu frate....uitati-va si voi in filmulet si vedet daca e de stanga sau de dreapta, dar aveti grija ca in web se vede ca in oglinda, stanga e dreapa si dreapta e stanga.....:))))))))))