24 iun. 2009

Na ma.....ca nu le-am vazut pe toate...

Ba frate, cand ma gandeam ca le-am cam vazut pe toate pe la teveu, oteveu, kanaldeu, proteveu, si alte surse imense de indobitocire a populatiei spatiului Carpato-Danubiano-Pontic, iata ca vine si apogeul....cum ma declar un fan TriluLilu declarat, iata ca de aici aflu cele mai diverse stiri si vesti, ca si cea din imaginile urmatoare.....
Deja sunt de parere ca s-a ajuns prea departe, emisiunile astea depasesc orice limita a bunului simt....PULA MEA stimati moderatori, producatori si alti mancatori de cacat.....urmariti inca odata acest filmulet, si spuneti-mi daca va simtiti mandri ca promovati asa ceva....
MAI VORBIM noi pe TEMA ASTA....



ROXY făcută praf de dansatoare! FILMUL COMPLET!=))
Vezi mai multe video Haioase

3 comentarii:

Anonim spunea...

nici macar nu am dat click pe play! tot ce faci este sa promovezi si mai mult prostia deja televizata prea mult! nu rezolvi nimic, ba mai mult instigi lumea sa se uite, nu faci decat sa creezi mai multa audienta indirecta! mai bine arunci cu oua in protagonistii emisiunilor sau producatori sau sabotezi otv-ul!

mandea carcaliu spunea...

ei uite ca la asta nu m-am gandit....daca o iei din punctu asta de vedere ai perfecta dreptate, daca o iei altfel, o sa intelegi ca eu afisez momentele cele mai penibile, momentele pentru care chiar iti dai seama ca nu merita sa te uiti la cacaturile de emisiune, incerc sa postez ceva ce te face sa tratezi acesti oameni cu dispretu meritat...gandeste-te ca o sa te recoleze una din cele 2 zdrente vreodata, si nu stii cine e....asa dupa ce ai vazut acest "scurt metraj".......

Anonim spunea...

Mi-am zgariat si mai rau ochii cu ce am vazut,daca imaginile astea ar fi taioase...probabil ca am avea multi sange in priviri.Ma bucur mult ca exista acest blog,trage un semnal grav de alarma!!!