10 apr. 2009

Vista, Windows, si alte balarii

Pai cum cacat sa nu fiu revoltat, cand ma duc sa-i cumpar un veceu de laptop lu moldo' (aka TATA) pentru a-i instala o parodie de program de gestiune si evidenta a marfii (stiu ca e acelasi lucru da suna bine ambele).
Dai frate si lupta-te cu programu 1 saptamana fix ca Dorel de la UNIREA, si cand sa fac si eu salvarea,booooom, eroare...am intors calculatoru pe toate partile, dar degeaba...Ce pula mea sa fac?? Suna la romsilva, initiatorii programului pizdii, care bine mersi mi-au dat solutia...citez "pai domnule programul nu functioneaza decat cu Windows XP SP3"...Atunci am izbucnit de nervi si am intrebat-o pe vita respectiva.."duduie, spuneti-mi va rog, romsilva va ofera doar cartela vodafone, si aveti nevoie de minute?? ca dumneavoastra nu ati anuntat nicaeri acest lucru, si la cati clienti aveti, daca nimeriti jumate fara SP3, aia e, aveti bonus zilnic"

Ma rog, subiectu e mult mai amplu, dar sa revenim.
Ma duc sa cumpar laptopul pentru tata, ca al meu calculator e varza, si cred ca stiti cu totii ca 90% din laptopurile din magazine vin la pachet cu "minunatul" vista, fute-m-as in el, ca pe langa faptul ca e de cacat, gasesti si drivere greu sa il inlocuiesti...Si cum oamenii te obliga sa il iei asa lupta-te cu morile de vant "pai stiti va mai costa 3 milioane pentru vista", "pai in mortii tai da-mi-l gol", "pai nu putem", "pai sa imi sugi pula"
Asadar...ce pula mea nu pot sa cumpar un compiutar, in mortii lui de compiutar, chel...
Frate da-mi-l gol ca ii bag eu windows crack-uit, ca ma descurc...iti dau banii si pe sistemul de operare care nu imi trebuie, sa ma mai si chinui sa il scot...de ce??...ca muistii de la romsilva au facut un program prin care isi bat joc de clienti, doar pentru sp3....
Muie romsilva, muie vista si vanzatorii de laptopuri si alte utilitare

Am vrut sa scriu si despre it-isti si programatori in articoulul asta, dar era prea mare si se amestecau subiectele...il pregatesc si pe ala, si sa vezi atunci cate am de zis.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bai Bondule, tare nervos esti in ultima vreme. Uite cum facem iti dau eu nr unui prieten suna-l si te va ajuta sa te linistesti:
0745 777 444.
Suna-l acum si vei fi mult mai bine.

Pac Pac

Anonim spunea...

sa ma fut pe el de vista,acum m-am hotarat,il SCHIMB,mi-as pune cred si windows 95 daca as gasi pe undeva,pai sa stau cu el numai in service si sa-mi spuna aia ca tre sa ii facem un recovery..."pai dvs nu i-ati facut?..."nu in pula mea ca nu stiam ca tre sa fac asta saptamanal!!!hai pitiq sa distrugem sediu vista si pe nenorocitii aia sa ii ardem...la foc mic...americani's de vina futu- i in gura sa-i fut

Anonim spunea...

pai ... pai dac tzi loai si tu un HP Pavilion , era roza treaba :)))