1 apr. 2009

De FINAL....:(

Avand in vedere ca in ultimul timp am tot postat cate ceva, si voi nimic, nu a dat nimeni un semn cum ca i-ar fi placut sau nu ceva de pe acest blog, m-am hotarat sa ma opresc...
Asta a fost si scopul acestor multe filmulete din ultima vreme, am zis ca poate asta cere publicul, poate vrea sa se anime cu altceva, dar vad ca nici astea nu au priza la public, asa ca mai bine ma las de activitatea asta ca poate nu e de mine....
Asa ca m-am hotarat sa pun capat, si de ce nu sa ma integrez si eu putin in lumea buna a mondenitatilor, sa ma pun la curent cu tot ce este mai nou in materie de showbizz, televiziune, si alte darabele.
Sincer am observat ca a crescut cat de cat numarul vizitatorilor, dar contorizarea se face si doar deschizand pagina, deci nu obligatoriu toti vizitatorii au si citit ceva....Am incercat sa tot va imping la diverse , dar sa zicem ca nu am reusit, si ca nu e de mine treaba asta....
Va pup pe toti....

3 comentarii:

kyonara spunea...

Dumnezeu exista !!!! =))))))

pripi spunea...

unde pleci? vii pe hol? :))

Anonim spunea...

hai mah...nu fi suparat...sunt convins ca lumea care intra apreciaza ce spui tu acolo..dar probabil nu au timp sa si scrie...oricum ..merge psihologia asta...deja ai 3 comment-uri...deci...mai pleaca :))))