31 oct. 2008

Fear and Loathing in BUCURESTI

Dupa mai bine de 8 ani de permis, am avut 2 zile de cosmar cu una de pauza intre ele......Duminica am avut un mic accident, care s-a soldat cu "3 puncte " in clasament, si masina putin sifonata, eu ok, dar trauma psihica dupa primul accident pe parcurs de 8 ani de soferie..:)
Marti seara, in minunatul sector 2, intersectia Pantelimon cu Morarilor, un loc de parcare intre un Benveu si un Logan, il zaresc si imi introduc masinuta acolo.....dupa 4 ore de chill, ia masina de unde nu-i....nu va imaginati soc ce mi-am luat.....am aflat de la 2 trepadusi de paznici ca in urma cu cateva ore au ridicat flacaii niscaiva masini, printre care si a mea.....am sunat la muisti da nu raspundea nimeni, si asa am ajuns la circa 9 de politie unde o sleahta de gabori si gaborite tinere incercau sa para intepati sa imi zica ca abia dimineata pot suna la supercom sa verific daca masina mea e acolo....si le-am zis ca nu se poate asa iar ei o tineau pe a lor ca aia au program cu publicu de la ora 8 la ora 22....si le-am zis ca o anunt furata, si sa o gaseasca.....baietii nu se asteptau la asta..:))))))))) si asa au sunat bajetii la firma de salubrizare si mi-au indentificat masina...dimineata doar 550 de roni plus amenda de parcare in loc nepermis plus alte 3 puncte in clasament....in total 6....cred k sunt punctele celor de la poli timisoara (MUIE dinamo)....
Oricum, fratilor aveti grija unde lasati masinile ca nu e de glumit cu bulangii astia....

Pe greseala noastra oamenii fac japca...efectiv JAPCA ordinara, si nu ai ce le face...:(


Un comentariu:

Anonim spunea...

sa vezi cand te scoli dim buimac si o gasesti lovita in parcare cum am gasit-o eu in una din diminetile astea. ala da sentiment