3 oct. 2008

Acelasi SUBIECT.....din nou

Sunt crizat....am ajuns la serviciu plin de spume ca marea in valuri....de ce??....simplu...BUCURESTI...micul paris.....si ma gandesc daca aceasta comparatie implica PARISUL intr-o mizerie si nesimtire mai mare decat in minunata noastra capitala....
De ce s-a ajuns aici???...simplu....nesimtirea e la ea acasa, pe nimeni nu intereseaza unde arunca o hartie, un gunoi, o sticla goala....si dati-mi voie sa nu HALESC ideea ca, daca nu sunt cosuri de gunoi asa de dese cum ar trebui sa fie, sau oamenii de la salubrizare nu se ocupa cum ar trebui sa se ocupe, inseamna ca esti absolvit de la vina atunci cand te doare IN PULA si arunci pe geamu de la masina tot ce ai tu mai de NEFOLOS, asta dupa ce ai fortat intersectia si ai blocat-o, ca vorba aia TU aveai VERDE........
Fratilor, astia care sunteti cu capu pe umeri, haideti sa luam masuri, sa le zicem civilizat badaranilor astora despre care vorbesc, sau poate chiar violent,( astia care o pot face )....eu unu de cateva luni am inceput sa ma implic destul de mult, am ajuns chiar in a ma da jos din masina si a ma certa cu retarzi care rezolva orice problema cu un CLAXON de ti se inmoaie PULA cand te uiti la Angelina Jolie.....SA VA FUT IN GURA....
Mai deuna zi mergeam pe minunatul bulevard COLENTINA cu un bun prieten in masina, cand am zarit in fata noastra niscaiva tigani cu un BREC , ce e drept foarte curat...:)))), care simplu si la obiect au aruncat un minunat pahar de cafea pe geam......am tras la semafor repede langa ei si am inceput sa ii balacaresc......a urmat o simpla explicatie..."ce vrei ba sa tin gunoaie in masina????"......asta in conditiile in care la mine in masina gasesti orice resturi...:))) Asta nu inseamna ca sunt un jegos, ci ca le tin acolo sa le arunc cand oi putea.....


DECI, vin cu rugamintea....care cititi postu' asta......hai sa nu ne limitam doar la a discuta intre noi.....hai sa luam atitudine, daca e nevoie facem si mitinguri, si manifestatii.....da hai in PULA mea sa facem ceva, ca m-am saturat de toti INFECTII din bucuresti, manelisti, cocalari, si nesimtiti....

O sa inchei simplu si sec, si stiu ca voi jigni multa lume, poate chiar si apropiati, dar sincer mi se RUPE PULA, o fac cu gandu' ca poate poate schimbam ceva.....
Stiu sigur ca multi din astia care ve-ti citi, va ve-ti simti......sper sa va simtiti de cacat cand cititi

Asadar, arunci gunoaie pe jos??...claxonezi ca retardu fara rost....fortezi intersectii...si alte din astea....... SA IMI SUGI PULA de nesimtit/a

Niciun comentariu: