2 apr. 2012

Sa circulam noaptea

Veneam aseara spre casa cu camaradul meu Boddy (cu doi de igrec si un d) cand am remarcat RATB-ul de noapte si anume N102, ruta care pare a fi decisa de cheful soferilor. Plus ca din cate se pare , toata treba asta cu RATB-ul de noapte e un rateu total??? Ori o rea intentie prost facuta, si cand zic rea intentie ma refer la interesele unora?!?!?! La fel cum poate fi si o idee buna doar ca prost aplicata...variante sunt multe, de mentionat e ca exista solutii mult mai simple, mai logice si mai folositoare.
Din punctul meu de vedere autobuzele alea cu N in fata sunt fix degeaba, se plimba mai mult goale, pentru ca locuitorii capitalei sunt singur ca inca nu au invatat rutele si orele, decat daca beneficiezi de un "smart phone" cu o aplicatie pe subiect...:D
Domnilor "iedili" ai Capitalei, nu credeti ca ar fi mult mai simplu pentru toata lumea sa se pastreze pe fiecare ruta cate 2 autobuze, unu la un capat si unu la celalalt capat, care sa plece in acelasi timp dintr-o parte in alta, si atunci toata lumea ar putea sa se foloseasca cu adevarat de avantajul RATB nocturn???
Consumul de combustibil va fi macar facut cu folos, soferii aia vor avea si ei un scop, nu doar sa se plimbe seara cu ditamai autobuzu prin Bucuresti, iar calatorii cu siguranta vor fi mai multumiti, si poate asa s-ar mai justifica si costurile mari ale calatoriilor cu transportul in comun...
Personal eu nu stiu sa ma deplasez cu acele autobuze nocturne, pentru ca nu stiu orele si locurile unde poposesc, sau pe unde circula, pe cand daca pe fiecare traseu de zi cu zi ar exista 2-3 autobuze si noaptea, atunci cu siguranta stii ca daca astepti juma' de ora sau o ora te vei putea deplasa linistit pe traseul dorit, fara sa depinzi de rutele speciale de noapte....
Dar cum interesele sunt altele, ce importanta au necesitatile locuitorilor capitalei???? banii sa se poate spala usor, si sa intre cat mai repede in buzunare....

Parerea MEA......zic

Niciun comentariu: