17 ian. 2010

Voi ce va doriti?

Acum intr-o seara am avut o discutie cu si anume niste prieteni buni, si vorbeam despre animale de companie, si din una in alta am ajuns sa ma destainui si sa zic adevaru, si acesta este ca daca mi-as dori din suflet un animal sau o vietate de companie, ar fi un pui de gaina....
Daca as gasi si o varianta clonata , care sa ramana vesnic "puiu ala galben", si sa traiasca si o vesnicie , ma jur ca nu as mai vrea nimic...
Mi se pare cea mai draguta vietate din cate am vazut....
Restu sunt doar niste animale...:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate , as da toi bani pe o fatuca muta , bruneta chiar si blonda, sani nr 5 ,95 in partea din doss , sa ramana la varsta de 18 ani si sa nu ceara de cat doua mangaieri pe fund (pe zi )u know orce animal de companie are nevoie de afectiune .PS nu este un comentariu misogin

bitz spunea...

asta cu puiu' e cea mai tare :))))
bravo tie :D
in rest vreau bani, multi bani :))