8 dec. 2009

Romaneste

Dupa tot ce se intampla in zilele noastre in tara noastra, cu maisuspusii nostri, nu ma face decat sa vizionez in continuu videoclipul Mafiotilor, si anume "Romaneste"....Ma face sa tresar atitudinea celor din videoclip, inclusiv "senatorul"....
Tot ce mai pot sa zic e ca si eu va doresc moartea domnilor parlamentari, ca prea va pisati pe noi cu tupeu....si voi cetateni care va certati intre voi ca nu stiu care dintre astia 2 e mai bun....
SUNT PE PULA MEA......sa ma pis pe ei, toti o flegma si un pamant, sau toti o apa si-un cacat....
Se cearta intre ei care sa stea 5 ani sa mai suga ce mai e de supt....sugeti mai bine PULA...
Hai ca deja va acord prea multa importanta.......Imi e sila sa ma si gandesc la voi, in viziunea mea Paul Pacuraru e imaginea voastra perfecta....MUIE VOUA

CU DEDICATIE



Apropo......ROMANIA a batut bozgoria la HANDBAL, asta daca are vreo importanta pentru UNII....MULTUMIM FETELOR

Un comentariu:

Anonim spunea...

urma asta de hip hop din tine ,pot spune ca este anprenta mea ...