3 dec. 2008

Adevaru' GOL ....GOLUT...;))

De ce zic asta??...pentru ca voi avea un moment de sinceritate in fata multstimabilului public cititor...;))
Mai deunazi stateam la o tacla cu niscaiva cunoscuti din breasla mea, si care mai de care ne aduceam aminte de tinerete si de copilarie, si cum in gasca mea de prieteni eu sunt ala care este si SE injoseste singur, am rascolit o amintire nu tocmai fericita dar macar am puterea sa o recunosc....AM FOST manelist.....ma imbracam ca un manelist, dansam ca un manelist, si cred ca ma si comportam ca un manelist...de astea erau vremurile mele, eram un copil de clasa a 10-a, a 11-a, care inca nu luase prea mult contact cu lumea buna...;))
Cum am scapat de boala asta, care e mai a dracu ca canceru' ( sau ca virgula canceru')?
Simplu....la inceput imi era rusine sa mai ascult manele, doar ca mai scapam cate una printre degete, si usor usor a inceput sa imi fie rusine fata de mine "inseti"..;)), si asa usor usor am ajuns la nivelul in care urasc de moarte TIGANII si tot ce se invarte in jurul cocalarismelor manelistice...( ce mi-a iesit asta ultima)...
Dar cel mai tare ma doare cand lumea din jur se caca pe ea ca nu ar fi ascultat manele....sunteti o gramada flacai care ascultati manele in trecut, si sunteti si mai multi care ascultati acum , DAR NU RECUNOASTETI...simpla intrebare....DE CE????
Va e RUSINE??..si mie dar recunosc..:)
Toti avem momente proaste in viata....EU MACAR AM SCAPAT....( si apropo...nu eram chiar un din ala care asculta pe strada....)


Asta e singura diferenta....eu RECUNOSC.....

aaaaaaa...apropos...pentru cei care ma "CUNOASTE"....m-am TUNS...=))))

5 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari! (pt tuns) si eu am ascultat manele si nu mi-e jena sa recunosc! chiar mai cant cu raluca in masina una - doua din tineretile noastre ;)) sa moara dujmanii ;)

mandea carcaliu spunea...

oooo...nici cu gandu nu gandeam ca la juma de ora de la postarea articolului apar oamenii cu comentarii...
hai toata lumea sa RECUNOASCA..;))

Anonim spunea...

ar fi culmea sa recunoasca Marius =)))))))
si nu mai sterge postarile mele, carcaliule ca daca se supara se supara pe mine and I can take it! ;)

mandea carcaliu spunea...

chiar ...cum ar fi sa recunoasca??... ;))
da SA RECUNOASCA TOATA LUMEA...frate....

Anonim spunea...

da frate sa recunoasca toata lumea... eu n-am ascultat :)))